Blog

De Coindokter

22 februari 2018, door Raymond ter Horst

Enkele weken geleden had ik een spreekbeurt over Blockchain in de medische wereld. Studenten medicijnen van heel Nederland kwamen naar Utrecht om sprekers te horen over diverse medische items. Artsen…

Lees verder »

Goede branding is een vak apart. Zelfs de oudste merken in Nederland hebben soms moeite hun reputatie te behouden en zoeken naar manieren om hun imago een nieuwe impuls te…

Lees verder »

Internet is tegenwoordig altijd en overal aanwezig. En is dat een keer niet het geval, dan vormt dit vaak een fikse tegenvaller. Zo ook op evenementen. Zeker op een zakelijk…

Lees verder »

Het is onderdeel van menig goedbezocht bedrijfsfeest of juist het overkoepelende thema voor een geheel eigen evenement: de awardshow. Awardshows blijken waanzinnig populair als vleugje entertainment in een overwegend serieus…

Lees verder »

Het is een vreemd fenomeen: op festivals wordt vaak naar hartenlust genetwerkt, terwijl dit op zakelijke evenementen die ervoor bedoeld zijn wat stroever verloopt. Steeds meer eventorganisatoren proberen op hun…

Lees verder »

Een sober aangeklede bedrijfshal met felle verlichting en net iets te hard geluid. Het vormt het decor voor menig evenement, maar ademt natuurlijk geen uitnodigende sfeer. Het liefst wil je…

Lees verder »

Rico Verhoeven kan klappen uitdelen, maar Mark Zuckerberg kan er ook wat van. Damn! Wij ‘dopamine-junks’ keren het platform de rug toe omdat bedrijven, merken en media ons niet de content bieden…

Lees verder »

Het organiseren van een evenement stelt je communicatieskills op de proef. Zowel voor, tijdens als na je event moet je immers met je bezoekers communiceren. Eerst om hun aandacht te…

Lees verder »

29 november was het eindelijk zover: toen vond het grootschalige inspiratievent BusinessBoost Live plaats in Ahoy Rotterdam. Een van de vele hoog aangeschreven sprekers op het programma was Chad Hurley,…

Lees verder »

Vrijwel elke Nederlander heeft tegenwoordig een mobiele telefoon. De kans dat dit ook geldt voor de bezoeker van jouw evenement, is nagenoeg 100 procent. Je kunt dit gegeven benutten door…

Lees verder »