De belangrijkste persoon in elke organisatie is volgens Frans Reichardt de klant. Niet voor niets wordt hij de klantenluisteraar genoemd. U kunt Frans Reichardt boeken als spreker.

Klantrelaties
Frans Reichardt helpt organisaties bij het opzetten, onderhouden en ontwikkelen van duurzame klantrelaties, Dit doet hij in de rol van spreker, adviseur of interim manager. Hij onderzoekt op welke manier er nieuwe klanten geworven kunnen worden en hoe de waarde van bestaande klanten verhoogd kan worden.

Het belangrijkste daarbij is volgen Reichardt het werken aan de klantgerichtheid en klantbeleving binnen de organisatie. Reichardt stimuleert ondernemers te luistenen naar de klanten en zodoende een inzicht te krijgen in hun beweegredenen. Door in dialoog te gaan met de klant kan een organisatie een duurzame contactstrategie ontwikkelen en meer klantwaarde creëren.

Bedrijven
In de loop der jaren heeft Reichardt grote bedrijven en organisaties geholpen. Zo werkte hij voor Nuon, Orange, Siemens Audiologie, Univé en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond.

In zijn lezingen overtuigt Reichardt zijn publiek dat de klant de belangrijkste persoon is in elke organisaties. Dit doet hij zonder jargon en met herkenbare anekdotes. Met humor en een knipoog haalt hij heilige huisjes omver.

Wilt u Frans Reichardt inhuren als spreker? Neem voor meer informatie en boekingen contact met ons op.

 

Biografie © Quality Bookings – Almere

Frans Reichardt spreekt graag over:

Frans Reichardt boeken

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor informatie over prijzen, beschikbaarheid of het inhuren van Frans Reichardt. Ook voor alle andere vragen kun je contact met ons opnemen. We reageren altijd binnen 24 uur!

036 - 848 11 21