Sydney Brouwer is specialist en spreker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Hij staat wekelijks op het podium om zijn kennis en enthousiasme over het vakgebied te delen. Ook help hij bedrijven bij het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Sydney heeft de afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Wat doen deze organisaties anders dan hun concurrenten waardoor ze keer op keer een legendarische klantbeleving bieden aan hun klanten? Die vraag stond centraal in zijn onderzoek. Met de kennis van dit onderzoek helpt hij tegenwoordig bedrijven bij het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur.

Onderwerpen van Sydney’s workshops, lezingen en inspiratiesessies zijn:

– De 6 bouwstenen van klantgerichte organisaties;

– De transformatie naar een klantgerichte organisatie;

– Klantgericht leiderschap;

– Het geheim van een legendarische klantbeleving;

– De sleutel tot een klantgerichte cultuur;

– Bringing Humanity Back to Business.

Sydney spreekt zowel in het Nederlands als in het Engels.

Naast zijn werk als spreker en in organisaties is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast en bestuurslid bij Stichting CX Circle.

Wilt u Sydney Brouwer  boeken als gastspreker of debatleider? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij vertellen u graag wat de mogelijkheden zijn

 

Sydney Brouwer spreekt graag over:

Sydney Brouwer boeken

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor informatie over prijzen, beschikbaarheid of het inhuren van Sydney Brouwer. Ook voor alle andere vragen kun je contact met ons opnemen. We reageren altijd binnen 24 uur!

036 - 848 11 21