Info & boekingen
Bas Hoogland

Bas Hoogland als spreker boeken

Bas Hoogland begint, na zijn studie aan de Hogere Hotelschool in Maastricht, zijn werkcarrière bij Bilderberg Hotels,. Bij dit bedrijf begint hij zijn tocht van sales representative naar commercieel directeur. Na diverse tussenstops, o.a. bij Gran Dorado en J.C Decaux, wordt Bas in 1996 gevraagd als commercieel directeur bij het te starten Landal GreenParks, om van dit bedrijf iets moois te maken.

Prijsindicatie
€ 1.000 tot € 2.000
Te boeken als
Talen
Nederlands
  • Snel contact met Bas Hoogland
  • Binnen 24 uur een vrijblijvende offerte
  • Scherpe marktconforme prijzen
  • Meer dan 15 jaar ervaring
  • Begeleiding tot na het evenement
  • Boekingsgarantie via CLC-VECTA

Bas Hoogland begint, na zijn studie aan de Hogere Hotelschool in Maastricht, zijn werkcarrière bij Bilderberg Hotels,. Bij dit bedrijf begint hij zijn tocht van sales representative naar commercieel directeur. Na diverse tussenstops, o.a. bij Gran Dorado en J.C Decaux, wordt Bas in 1996 gevraagd als commercieel directeur bij het te starten Landal GreenParks, om van dit bedrijf iets moois te maken.

In de bijna 19 jaar als Commercieel Directeur won Landal alle mogelijke prijzen waaronder jaar op jaar de “Thuiswinkel Award” en de Zoover Award voor “beste vakantieaanbieder”. In 2010 werd Landal gekozen tot “Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland” en in de jaren erna bleef Landal , als enige bedrijf tot nu toe, in de TOP 5 van Klantvriendelijkste bedrijven van Nederland! Zèlf werd Bas door SAMR (voorheen Market Respons) uitgeroepen tot ‘Klantvriendelijjkste Directeur van Nederland’.

Begin 2015 verliet hij Landal voor een rustiger tempo. Samen met z’n vrouw exploiteert hij nu een uniek vakwerkhuis: ‘De Heerlijkheid Vijlen’ in Zuid-Limburg. Hij ging van 13500 huisjes terug naar 1! Daar vervult Hoogland de rol van gastheer & tuinman, Naast zijn vakwerkhuis adviseert Bas Hoogland bedrijven en is hij een veelgevraagd spreker over ‘klantvriendelijkheid, klantgerichtheid, klanttevredenheid & Hostmanship’. Hoe wordt je een klantvriendelijk bedrijf?  De do’s & dont’s. Wat zijn de succesfactoren? Wat maakt het verschil? Met een kritische blik gericht op de toekomst laat Bas in een inspirerende presentatie z’n toehoorders naar huis gaan met stof tot nadenken én bruikbare tips! Geen theoretisch verhaal uit een managementboekje, maar een bevlogen, succesvol én praktijk verhaal uit het hart (met humor en passie!!), voor bedrijven die de klant écht centraal willen stellen.

Meer informatie & boekingen

Bas Hoogland inhuren als spreker voor uw congres of seminar doet u snel en gemakkelijk via Quality Bookings. Neem contact met ons op voor aanvullende informatie over de voorwaarden. We helpen je graag!

Yannicke
  • Snel contact met Bas Hoogland
  • Binnen 24 uur een vrijblijvende offerte
  • Scherpe marktconforme prijzen
  • Meer dan 15 jaar ervaring
  • Begeleiding tot na het evenement
  • Boekingsgarantie via CLC-VECTA
Bekijk alle sprekers