René Boender heeft een omvangrijke carrière in de marketing en advertising en werkte aan grote campagnes van bedrijven als Coca-Cola en L’Oréal. Als trendwatcher is hij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en bovendien weet hij alles van social media. U kunt deze inspirerende persoonlijkheid nu inhuren als spreker of dagvoorzitter voor uw congres of seminar.

Biografie van René Boender

René Boender ontdekt al als kind zijn passie voor de wereld van marketing en reclame. Op twintigjarige leeftijd start hij zijn carrière bij het Amerikaanse McCann en drukt hier zijn stempel op campagnes van onder andere Goodyear, Ola, Coca-Cola en Nestlé. Hij maakt in het buitenland snel furore als nieuw business director en wordt in 1986 zelfs uitgeroepen tot ‘Rainmaker on Madison Avenue’.

Enkele jaren later besluit hij terug te keren naar zijn wortels. Hij gaat in zijn vertrouwde functie als new business director aan de slag bij McCann Amsterdam en is ook hier verantwoordelijk voor grote accounts als Hennes & Mauritz, Iglo/Ola, L’Oréal, Black & Decker en Isover. Steeds meer bedrijven informeren in deze tijd naar zijn beschikbaarheid als spreker en willen hem inhuren voor een lezing of presentatie.

René Boender inhuren als spreker of dagvoorzitter

Na een kort uitstapje naar Londen en daarna een partnerschap bij Catchline, kiest René Boender in 1991 voor het oprichten van zijn eigen bureau BBCW/Y&R. Hij verzorgt hiermee succesvolle campagnes voor aansprekende klanten als Wehkamp, Maaslander Kaas, KNGF, Super de Boer en Hans Anders. In 2000 wordt BBCW/Y&R uitgeroepen tot bureau van het jaar.

Ook buiten de landsgrenzen behaalt de marketingman in hart en nieren wederom successen. Hij stuwt merken als Danone, United Airlines en Sony tot grote hoogten en steeds meer bedrijven boeken hem als dagvoorzitter of spreker voor het geven van een lezing of gastcollege. Daarnaast gaat hij aan de slag als auteurs: bekende titels als Great to Cool, Cool is Hot en Generatie Z en Generatie Z – The next level verschijnen van zijn hand.

Spreker en dagvoorzitter René Boender boeken voor een presentatie

René Boender is een veelzijdig man. Hij is de uitvinder van de 3″12″ Eternity wet, de nieuwe ROI-opvatting en zet graag aan het denken door middels van braincandies met een bite. Hij weet alles van consumentencontact en social media en vertelt in zijn lezingen wat de toekomst volgens hem gaat brengen. Veel opdrachtgevers die hem inhuren voor een lezing, omschrijven hem als een fontein van ideeën.

Hij inspireert vele ‘captains of industry’ en vertelt alles over contactmomenten met consumenten. Social media, Twitter en Facebook hebben geen geheimen meer na zijn keynote. Zeer goed ontvangen is zijn toelichting op wat was, maar – belangrijker – op dat wat gaat komen: Generatie Z. De generatie die niet wil delen, maar wel kan vermenigvuldigen.

Contact opnemen met René Boender

Wilt u René Boender ook inhuren als keynote spreker, dagvoorzitter, trendteller of innovatiefuturist voor uw seminar, congres of andersoortige bijeenkomst? Bij Quality Bookings is boeken snel en gemakkelijk. Neem vrijblijvend contact op met ons enthousiaste team voor aanvullende informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.

Biografie © Quality Bookings – Almere

 

René Boender spreekt graag over:

René Boender boeken

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor informatie over prijzen, beschikbaarheid of het inhuren van René Boender. Ook voor alle andere vragen kun je contact met ons opnemen. We reageren altijd binnen 24 uur!

036 - 848 11 21