
Carlijn Postma Contentmarketing.
Carlijn Postma als spreker boeken
Carlijn Postma ademt contentmarketing. Als spreker en in haar boeken deelt ze haar unieke aanpak en helpt ze merken en organisaties met het ontwikkelen van een effectieve contentmarketingstrategie middels live en online trainingen. Carlijn is founder van het succesvolle contentmarketingbureau The Post.
Met herkenbare voorbeelden uit de popcultuur en praktische modellen die je eenvoudig zelf toepast, inspireert Carlijn om binge-waardige content te maken, mét een heldere en duurzame verhaallijn.
Haar inspanningen voor het contentmarketingvak blijven niet onopgemerkt. Carlijn Postma is veelgevraagd spreker op internationale podia. In 2017 werd ze in Nederland uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. En in 2014 stond ze op plaats 27 in de internationale lijst van 200 meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing.
-
Snel contact met Carlijn Postma
-
Binnen 24 uur een vrijblijvende offerte
-
Scherpe marktconforme prijzen
-
Meer dan 19 jaar ervaring
-
Begeleiding tot na het evenement
-
Boekingsgarantie via CLC-VECTA
Video met Carlijn Postma
Carlijn Postma introduceert Binge Marketing
‘Verfrissend’ en ‘praktisch’ zijn veelgehoorde reacties op Carlijns contentmarketingaanpak. Daarin past ze het principe van serial storytelling toe op contentmarketing. Ze laat marketeers en ondernemers naar de eigen organisatie kijken alsof het een steengoede Netflix- of televisieserie is. De principes van Hollywood grijpt ze aan om organisaties te laten bouwen aan hun merk.
Een presentatie mét muziek?
Samen met haar man, René Postma, en zijn band North Star, presenteert Carlijn een steengoed inhoudelijk verhaal, ondersteund met muziek. Denk aan soundtracks van films en series, verhalende muziek, maar ook live voorbeelden van het toepassen van een leitmotif in verhalen. Niet alleen wordt het publiek verrast door de inhoud van het verhaal, het wordt verpakt in een echte beleving die het publiek lang met zich mee zal dragen.
Over Binge Marketing
Binge Marketing
De duurzame contentmarketingaanpak
Heb je je ooit afgevraagd waarom je niet kunt stoppen met het bingen van je favoriete serie? En waarom je als marketeer of ondernemer keihard moet werken om een publiek te vinden en vast te houden? Carlijn laat je kennis maken met Binge Marketing. Gebaseerd op de kennis en ervaring van de beste contentmakers van de wereld: de makers van films en series.
Met Binge Marketing vertaalt Carlijn Postma de wereld van Hollywood en van Netflix naar praktische marketingtechnieken. Want, wie anders dan de beste makers van films en series, weten hoe je een publiek bouwt en behoudt? Voorbeelden van films en series worden vertaald naar een inspiratiebron voor merken. Herkenbaar, inspirerend én praktisch.
Duurzame content
Nog te vaak wordt content gemaakt en verspreid als afzonderlijke uitingen. Bij Binge Marketing gaat het erom dat je content maakt alsof het een tv-serie is, waarin de afleveringen op elkaar aansluiten. Geen single-use, disposable content meer, maar een verzameling van evergreens waarmee je week na week, maand na maand en soms zelfs jaar na jaar nieuw publiek opbouwt en vasthoudt. Met recht een duurzame strategie dus.
Boeken:
Binge Marketing, the best scenario for building your brand
2020, LID Publishing
Bingemarketing, het beste scenario voor het bouwen van je merk
2019, Boom
Contentmarketing in 60 minuten
2014, Haystack ism Frankwatching
Ik.nl, personal branding
2011, Haystack
Zakelijk twitteren voor beginners
2010, Haystack
Meer informatie & boekingen
Carlijn Postma inhuren als spreker voor uw congres of seminar doet u snel en gemakkelijk via Quality Bookings. Neem contact met ons op voor aanvullende informatie over de voorwaarden. We helpen je graag!

-
Snel contact met Carlijn Postma
-
Binnen 24 uur een vrijblijvende offerte
-
Scherpe marktconforme prijzen
-
Meer dan 19 jaar ervaring
-
Begeleiding tot na het evenement
-
Boekingsgarantie via CLC-VECTA