Markward van der Mieden helpt bedrijven bij het bouwen van sterke en betekenisvolle merken. Vanuit zijn onderneming LGND adviseert en begeleidt hij organisaties bij (internal) branding.

Opvallen
Klanten laten zich niet meer zo gemakkelijk manipuleren door schreeuwerige reclameslogans. Al te opdringerige commerciële uitingen roepen steeds meer verzet op. Ook hebben mensen vaker last van keuzestress. Daarmee wordt het voor bedrijven steeds moeilijker om op te vallen en de dialoog aan te gaan met hun doelgroep en klanten. Het valt bovendien niet mee medewerkers te vinden en te binden voor de lange termijn.

Merkliefde
Markward van der Mieden gelooft in ware liefde tussen merken en mensen. In een van zijn inspirerende presentaties geeft hij zijn publiek graag adviezen over hoe bedrijven zich kunnen onderscheiden vanuit hun unieke merk-identiteit. Wat merken volgens hem nodig hebben, zijn inspirerende verhalen die zo onderscheidend, authentiek en aantrekkelijk zijn dat mensen zich ermee willen identificeren en écht van het merk gaan houden. Denk bijvoorbeeld aan sterke en geliefde merken als IKEA, Apple en HEMA. Met behulp van het door hem ontwikkelde Lovebrand Model geeft Markward van der Mieden zijn toehoorders praktische adviezen en handvatten voor het vinden, vertellen en verspreiden van een uniek merkverhaal.

 

Biografie © Quality Bookings – Almere

Markward van der Mieden spreekt graag over:

Markward van der Mieden boeken

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor informatie over prijzen, beschikbaarheid of het inhuren van Markward van der Mieden. Ook voor alle andere vragen kun je contact met ons opnemen. We reageren altijd binnen 24 uur!

036 - 848 11 21