Info & boekingen
Judith Manshanden

Judith Manshanden als spreker boeken

Werken vanuit purpose, agile werken, zelfsturende teams, circulaire businessmodellen, deeleconomie…We leven in een snel veranderende wereld vol nieuwe manieren van samenwerken. Echter; in de praktijk valt het vaak niet mee om deze nieuwe mogelijkheden te implementeren in uw organisatie. Want hoe zorgt u ervoor dat uw purpose daadwerkelijk wordt gevoeld en doorleefd? En hoe implementeert u nieuwe business- en aansturingsmodellen op een manier die écht beklijft?

Prijsindicatie
€ 2.000 tot € 5.000
Onderwerpen

Video met Judith Manshanden

Werken vanuit purpose, agile werken, zelfsturende teams, circulaire businessmodellen, deeleconomie…We leven in een snel veranderende wereld vol nieuwe manieren van samenwerken. Echter; in de praktijk valt het vaak niet mee om deze nieuwe mogelijkheden te implementeren in uw organisatie. Want hoe zorgt u ervoor dat uw purpose daadwerkelijk wordt gevoeld en doorleefd? En hoe implementeert u nieuwe business- en aansturingsmodellen op een manier die écht beklijft?

Drs. Judith Manshanden (1979) is psycholoog, TEDx spreker en auteur van het boek ‘Tijd voor Nieuwe Zaken’. Zij werkte als consultant bij Boer&Croon en was initiatiefnemer van het ‘pay as you can’ restaurant GEEF Café. Momenteel begeleidt zij, als co-founder van Orenda, organisaties bij de transitie van ‘profit’ naar ‘purpose’.

In 2013 verliet Judith de profit-gedreven wereld van Boer&Croon om zelf te ontdekken wat het écht betekent om te werken vanuit purpose, vertrouwen en verbinding. Als initiatiefnemer van het ‘pay as you can’ restaurant GEEF Café was Judith een pionier van de betekeniseconomie. In dit restaurant stonden namelijk geen prijzen op het menu maar mocht iedere gast zelf bepalen wat hij kon- en wilde betalen voor een maaltijd. Door dit radicaal vernieuwende business model toe te passen in de praktijk,  kwam Judith tot een verrassende conclusie; een nieuwe, verbonden manier van werken behelst meer dan een organisatieverandering. Om nieuwe business- en aansturingsmodellen succesvol te kunnen implementeren, is een veel grotere en diepgaande transitie nodig….

Tijdens haar lezing schetst Judith aan de hand van inspirerende voorbeelden uit heden en verleden en kwetsbare lessen uit de praktijk een breder perspectief op de transitie van ‘profit’ naar ‘purpose’. Op vernieuwende wijze laat ze u zien hoe een betekenisvolle manier van werken past binnen een grote en diepgaande verandering die ons allemaal raakt.

Over wat deze verandering inhoudt en hoe u zelf de eerste stappen kunt zetten, schreef Judith het boek “Tijd voor Nieuwe Zaken” dat begin 2018 op de 3e plaats in de Buzinezz top 100 van best verkochte managementboeken stond.

 

Bekijk alle sprekers