Marketing- en informatiedeskundige Ruud Verduin is expert op het gebied van klantgericht ondernemen. Hij spreekt met verve over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop, en hoe je daar als organisatie strategisch én praktisch mee omgaat.

CRM
Ruud Verduin heeft een achtergrond in marketing en informatietechnologie en is directeur van een adviesbureau dat zich heeft gespecialiseerd in customer relationship management (CRM). Verduin is auteur van een boek over CRM, en co-auteur van het marketingboek van het jaar 2005. Als adviseur en jurylid van de CRM Awards heeft hij bij veel ondernemingen een kijkje in de keuken mogen nemen.

Boeiend
Iedereen kan profiteren van de rijke ervaring van Ruud Verduin. Hij verzorgt jaarlijks tientallen lezingen, trainingen, workshops en dagvoorzitterschappen voor zowel bedrijven als opleidingsinstituten. Verduin heeft een frisse kijk op manieren waarop je relaties ontwikkelt en klanten aan je kan binden in een tijd waarin loyaliteit steeds minder vanzelfsprekend is. Door zijn jarenlange ervaring met het veranderingsproces van productgericht naar klantgericht ondernemen is hij een boeiende spreker, die serieuze onderwerpen bovendien op een luchtige toon weet te brengen.

 

Biografie © Quality Bookings – Almere

Ruud Verduin spreekt graag over:

Ruud Verduin boeken

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor informatie over prijzen, beschikbaarheid of het inhuren van Ruud Verduin. Ook voor alle andere vragen kun je contact met ons opnemen. We reageren altijd binnen 24 uur!

036 - 848 11 21