Marketing- en communicatiedeskundige Robert Kroon staat bekend als ‘Mr. Service’. Hij wordt dan ook regelmatig gevraagd workshops en masterclasses over het onderwerp service te geven.

Marketing en communicatie
Robert Kroon heeft diverse managementfuncties vervuld op het gebied van marketing, sales en communicatie, onder andere bij Xerox, Seven-Up, Winterthur Verzekeringen, Gemeente Den Haag en DHL. Hij is nu managing director van communicatiebureau Full Circle Communications Consultancy. Ook treedt Kroon met enige regelmaat op als gastdocent bij SRM (Public Relations en Marketing Communicatie) en geeft hij regelmatig gastcolleges over marketing en communicatie, onder meer bij Hbo-instellingen en universiteiten.

Service
In 2007 publiceert Robert Kroon Wij pikken het niet langer, een boek voor ondernemers en allen die nauw betrokken zijn bij service-optimalisatie. Het boek is een bestseller. Kroon is tevens hoofdredacteur van de blog gekopklanten.nl (met meer dan 10.000 unieke bezoekers per maand).

In zijn presentaties kan Robert Kroon verschillende service-vraagstukken aan de orde stellen. Bijvoorbeeld:
– Hoe kunnen bedrijven en organisaties beter met klachten omgaan?
– Hoe motiveer je personeel op het gebied van service?
– Hoe kunnen (grote) dienstverlenende organisaties zich beter onderscheiden?
– Hoe kom je goed voor de dag in de (massa) media

 

Biografie © Quality Bookings – Almere

Robert Kroon spreekt graag over:

Robert Kroon boeken

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor informatie over prijzen, beschikbaarheid of het inhuren van Robert Kroon. Ook voor alle andere vragen kun je contact met ons opnemen. We reageren altijd binnen 24 uur!

036 - 848 11 21