Klaas Weima, oprichter en managing director van creatief bureau Energize, is een internationaal erkend expert op het gebied van interactieve marketing.

Consultant
Sinds 1995 is Klaas Weima in de weer met interactieve marketing. Hij werkt als consultant voor diverse bureaus en doet in samenwerking met de Erasmus Universiteit Rotterdam wetenschappelijk onderzoek naar de effectiviteit van webvertising. Met dit onderzoek wint hij de eBusiness scriptieprijs en de DMSA Scholarship.

Interactieve campagnes
Klaas Weima richt bureau Energize op, dat zich specialiseert in strategische, effectieve en interactieve campagnes voor gerenommeerde merken. Energize, bestaande uit een team van vijfentwintig professionals, werkt voor merken als Walt Disney, Sensodyne, Parodontax (GlaxoSmithKline), Nijntje (Mercis), Univé, VGZ, Disneyland Paris, Randstad, WNF and Unicef. Weima is voorts bestuurslid van het IAB (Interactive Advertising Bureau) en mede-initiatiefnemer van Online Tuesday, een maandelijks online marketing event in Amsterdam.

Publicaties
Klaas Weima publiceert boeken als Webvertising: tools voor een succesvolle campagne en (met Cor Molenaar) Veranderingen door Internet. In 2012 verschijnt Verdiende Aandacht, waarin Weima een alternatieve manier beschrijft om merken te bouwen in het digitale tijdperk. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakbladen en blogs, waaronder Marketingfacts, Tijdschrift voor Marketing, Marketing RSLT, Emerce Magazine en MolBlog.

Klaas Weima spreekt graag over zijn passie: interactieve marketing en merken.

Biografie © Quality Bookings – Almere

Klaas Weima spreekt graag over:

Klaas Weima boeken

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor informatie over prijzen, beschikbaarheid of het inhuren van Klaas Weima. Ook voor alle andere vragen kun je contact met ons opnemen. We reageren altijd binnen 24 uur!

036 - 848 11 21