Teveel bedrijven streven naar simpelweg tevreden klanten. Tevredenheid is echter niet voldoende voor de hoogst denkbare klantloyaliteit. Een klant moet fan zijn van een bedrijf, betoogt spreker en bestsellerauteur Jos Burgers. Het inhuren van deze marketingspecialist verzekert u van een interactieve presentatie of workshop met handvaten voor een hogere klanttevredenheid.

Biografie van Jos Burgers

Jos Burgers ontdekt al op jonge leeftijd zijn talent voor marketing en management. Het blijkt niet zijn enige aangeboren vaardigheid, want ook spreken voor grote groepen mensen gaat hem met opvallend gemak af. Het leidt tot een functie als docent Marketing & Marktonderzoek en al snel willen ook steeds meer bedrijven hem inhuren als spreker of gastdocent voor een inspirerende lezing.

Inmiddels is de voormalig docent uitgegroeid tot een van de meest gewilde managementsprekers van Nederland en verzorgt hij jaarlijks meer dan 150 presentaties, workshops en seminars op het gebied van marketing en klantenservice. Hij biedt zijn publiek concrete handvaten voor reflectie en geeft mensen een andere blik op hun werkzaamheden. Hij ondersteunt zijn interactieve lezingen met de nodige praktijkvoorbeelden en wisselt deze af met humoristische intermezzo’s.

Bestsellerauteur Jos Burgers inhuren als spreker of gastdocent

Niet alleen als spreker geniet Jos Burgers bekendheid, ook als auteur is hij uitermate succesvol. Hij schrijft bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag.

Meerdere van deze titels winnen de prijs voor het bestverkochte managementboek van het jaar en worden bedolven onder de lovende recensies. Het verbeteren van klantgerichtheid en klantrelaties zijn terugkerende thema’s in zowel de boeken als presentaties van deze veelgeprezen managementspecialist. Niet voor niets zorgt elk uitgebracht boek ervoor dat grote organisaties hem willen inhuren als spreker voor een workshop of lezing tijdens een congres, seminar of symposium.

Spreker Jos Burgers boeken voor een workshop of presentatie

Jos Burgers kenmerkt zich als geen ander door zijn streven om van ‘gewoon’ tevreden klanten fans te maken. Want alleen fans bezorgen je positieve mond-tot-mondreclame en blijven je trouw ondanks de opkomst van een goedkopere concurrent. Zijn methode voor het creëren van fans is briljant in al zijn eenvoud: je moet hun verwachtingen simpelweg op alle vlakken overtreffen.

In een boeiende lezing of workshop laat de marketingexpert zien hoe je dit als bedrijf doet. Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit de praktijk legt hij uit hoe je dagelijks het verschil maakt in het klantcontact. Ogenschijnlijk kleine gebaren of attenties verdienen zich vaak ruimschoots terug. Het boeken van deze spreker vormt een garantie voor een leerzame lezing boordevol concrete tips en handreikingen.

Contact opnemen met Jos Burgers

Wilt u Jos Burgers ook inhuren als spreker, trainer of gastdocent voor uw seminar, workshop of symposium? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Onze deskundige accountmanagers vertellen u graag meer over de mogelijkheden om deze persoonlijkheid te boeken.

Biografie © Quality Bookings – Almere

Jos Burgers boeken

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor informatie over prijzen, beschikbaarheid of het inhuren van Jos Burgers. Ook voor alle andere vragen kun je contact met ons opnemen. We reageren altijd binnen 24 uur!

036 - 848 11 21