Frank Wouters is met zijn eigenzinnige denkwijze een van de meest geroemde marketeers van België. Hij schreef bestsellers en ook kunt u Frank Wouters inhuren als spreker.

Unilever
Wouters was in zijn carrière marketing manager bij grote bedrijven. Na zijn rechtenstudie kwam hij terecht bij Unilever, waar hij een marketingfunctie kreeg. Als buitenstaander was hij verbaasd over de manier waarop marketing gevangen zat in verkeerde logica.

Na een stormachtige carrière binnen het bedrijf  besloot hij zijn eigen ideeën uit te werken in het boek De Bedrijfsnar. In het boek houdt Wouters er heel andere ideeën op na dan veel van zijn vakgenoten. Zo spreekt hij over ‘de onzin van marktonderzoek’.

Ondanks de controversiële zienswijze van Wouter verwierf het boek al snel een cultstatus bij eigenzinnige ondernemers en rebelse marketingmensen.

Honshitsu
Met het boek Honshitsu – De Essentie van Markteting/ De Marketing van Essentie heeft hij de theorieën uit De Bedrijfsnar verder uitgewerkt en zijn eigen omvangrijke visie op marketing geformuleerd. Met het boek wil hij een eind maken aan de falende traditionele marketing. De Honshitsu-methode is overzichtelijk en effectief.

Met zijn boeiende metaforen, humor en messcherpe analyses is Frank Wouters een veelgevraagd spreker. Wilt u Frank Wouters boeken als spreker? Neem voor meer informatie over deze eigenzinnige marketeer contact met ons op.

 

Biografie © Quality Bookings – Almere

Frank Wouters spreekt graag over:

Frank Wouters boeken

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor informatie over prijzen, beschikbaarheid of het inhuren van Frank Wouters. Ook voor alle andere vragen kun je contact met ons opnemen. We reageren altijd binnen 24 uur!

036 - 848 11 21