Info & boekingen
Spreker Richard van Kray - Kies ervoor om daadwerkelijk van betekenis te zijn Copyright foto: William Rutten

Richard van Kray Kies ervoor om daadwerkelijk van betekenis te zijn

Richard van Kray als spreker boeken

Richard van Kray wordt gezien als de nieuwe Klant-innovator en omschrijft zichzelf als “KlantBetekenaar pur sang”. Met zijn Sales vanuit je Hart ® 3.0 verovert hij vliegensvlug de Nederlandse trainingsmarkt. Hij hekelt de conventionele trechtermodellen en brengt in korte tijd het begrip klantgerichtheid terug waar het hoort te zijn: “bij de mens”. Zijn unieke kijk op klanten geeft een totaal nieuwe invalshoek op verkoop. Hij laat zien en ervaren dat sales voor en van iedereen is, profit maar juist ook non-profit

Prijsindicatie
Prijs op aanvraag
Te boeken als
Talen
Nederlands
  • Snel contact met Richard van Kray
  • Binnen 24 uur een vrijblijvende offerte
  • Scherpe marktconforme prijzen
  • Meer dan 17 jaar ervaring
  • Begeleiding tot na het evenement
  • Boekingsgarantie via CLC-VECTA

Richard van Kray boort een bron aan, opent een luik dat we allemaal hebben, maar eigenlijk maar zelden gebruiken. Van Kray onderbouwt zijn verhaal met een duidelijk uitgangspunt: kies ervoor om daadwerkelijk van betekenis te zijn, daarmee kies je ook voor jezelf. Volgens hem moeten systemen en modellen maar ook aangeleerd gedrag nooit leidend, maar ten alle tijden dienend zijn aan de mens. Alleen dan blijft je talent in de tent. Cruciaal nu in deze Corona-tijd. Na afloop van zijn succesverhaal gaat u met energie, nieuw elan en toptools uw organisatie significant klantgerichter maken! Zijn 2de boek “Championsleague in Klantcontact” wordt Q2 2021 verwacht.

Richard bepleit “de beste coach ben je zelf” Het is zijn missie om mensen vanuit hun intrinsieke motivatie te laten acteren. Mensen moeten weer voelen en ervaren dat het maken van een echte sociale verbinding de bakermat is voor een succesvolle organisatie. Hoe kunt u ervoor zorgen dat medewerkers zichzelf activeren? Hoe dat u dat in tijden van Covid? Dat elk individu een ambassadeur is en dat klantgerichtheid een continu proces is, waar iedereen een mooie bijdrage aan kan leveren? Van Kray pretendeert binnen 45 minuten 20% nieuwe energie aan de (thuis)werkvloer mee te geven. Hij prikkelt, confronteert, legt zenuwen snel bloot en zet u op een humorvolle manier aan tot denken en handelen. Zijn autobiografische touch maakt hem enerzijds kwetsbaar, anderzijds raakt hij hierdoor de juiste snaar, is hij toegankelijk en geloofwaardig.

Deze spreker is een absolute gimmick als u wilt lachen, leren en u klantgerichtheid een warm hart toedraagt. Laat deze entertrainer u meenemen in de wereld van Sales vanuit je Hart®

Onderwerpen die tijdens deze masterclass behandeld worden :

  • Inzicht in de levels van service: Klantvriendelijk – Klant centraal- Klantgericht- Klantbetekenis
  • Het geheim van het online Lymbisch brein.
  • Jezelf trainen op het gebied van ongehoorzame online klant-intelligentie (De beste verkopers, zijn geen verkopers).
  • De nieuwe realiteit is loyaliteit. Hoe creëer ik dat online?
  • Socratisch Interviewen als basis voor het principe “ken je klant.”

Meer informatie & boekingen

Richard van Kray inhuren als spreker voor uw congres of seminar doet u snel en gemakkelijk via Quality Bookings. Neem contact met ons op voor aanvullende informatie over de voorwaarden. We helpen je graag!

Yannicke ter Brugge
  • Snel contact met Richard van Kray
  • Binnen 24 uur een vrijblijvende offerte
  • Scherpe marktconforme prijzen
  • Meer dan 17 jaar ervaring
  • Begeleiding tot na het evenement
  • Boekingsgarantie via CLC-VECTA
Bekijk alle sprekers