The Voice een van belangrijkste exportproducten

15 november 2012, door trendwerk

The Voice of Holland is één van de belangrijkste exportproducten van Nederland. Dat stelt presentator Martijn Krabbé in Televizier. Krabbé vindt het zeer terecht dat The Voice in oktober met de Televizier-Ring naar huis ging. “Onze kijkcijfers zijn natuurlijk wel hoog, maar dan moet je nog maar afwachten of al die mensen ook op je gaan stemmen. Ik vind het ook nog eens verdiend, omdat The Voice na kaas en bloemen een van de belangrijkste exportproducten van Nederland is“, zegt hij.

Vorig jaar greep The Voice naast de Ring en ook dit jaar hield Krabbé zijn hart vast. “Ik had ook geen speech voorbereid, de concurrentie was enorm. En wij zaten er dan we voor de tweede keer, maar Wie is de Mol? al voor de zesde keer.

Krabbé geniet van het succes. “Mijn baan is een van de coolste om te hebben. Als ik naar het schoolplein ga om mijn kind op te halen, vinden alle kinderen me cool, omdat ik die man van The Voice ben. Hoe heerlijk is dat?

En hoe heerlijk is het om de Ring met Wendy te winnen, na Idols, X Factor en meer dan tachtig liveshows.”