Myrna Goosen keert terug op televisie: ‘Zes tv-plannen’

3 augustus 2017, door Otto de Vries

Wie dacht dat Myrna Goossen haar langste tijd bij de tv wel heeft gehad, heeft het mis. Sterker nog: er lopen voor komend seizoen maar liefst zes tv-plannen. Dat vertelt de presentatrice in weekblad Privé. Goossen, bekend van programma’s als Aperitivo en KoffieMAX, wil nog niet al te veel kwijt over de nieuwe televisie-ideeën. “Er zijn weer allemaal nieuwe televisieplannen. Waarschijnlijk gaan er twee van de zes door. Die zijn allemaal gelieerd aan de hotelketen waarvoor ik werk.”

De presentatrice doelt op Fletcher Hotels, waarvan zij het gezicht is. Het zal dus gaan om lang uitgerekte commercials. Daar voelt ze zich niet te min voor. “Ik ben ambassadrice van de grootste hotelketen van Nederland. Dat is een betaalde baan, dus het gaat heel goed met me.

Dat Goossen na werkgevers als RTL 4 en Omroep MAX nu is beland bij een hotelketen, vindt ze niet gênant. “Daar ben ik apetrots op. Ik mag er heel vaak vertoeven. Daar maken we filmpjes en nieuwsbrieven met aanbiedingen.

Met haar tientallen jaren televisie-ervaring moet dit toch niet de manier zijn waarop zij herinnerd wil worden, stelt Privé.

Maar daar wil Goossen niets van weten: “Het is zó leuk. Ik was onlangs aan het verhuizen en mijn nieuwe huis moest verbouwd worden. Toen kon ik vier nachten in een hotel van de keten slapen.”

De nieuwste aanwinst in de wereld van de gesponsorde dagtelevisie is Jochem van Gelder. Hij keert in december terug op de buis op de late zaterdagochtend.

 

Bron: Mediacourant.