Michiel Muller voor Klantbelevingsconferentie

De klantbelevingsconferentie is een hoogwaardig en kwalitatief programma waar directie- en managementleden die verantwoordelijk zijn voor de (eind)klant(beleving) vanuit diverse branches, persoonlijk voor worden uitgenodigd. Een uniek en leerzaam evenement dat vernieuwde trends en inzichten biedt bij de optimalisatie van de klantbeleving en klantcontacten tussen de organisatie en haar klanten.

Top ondernemer Michiel Muller verzorgde een interactieve sessie waarin hij de gasten inspireerde om te ondernemen en te innoveren.

Michiel Muller bouwde op jonge leeftijd met oprichter Marc Schröder de benzineketen Tango uit tot een internationaal succes. Na de verkoop van Tango richtte hij met Schröder Route Mobiel, Bieden en Wonen en Vault79 op. Muller is ook als investeerder en coach voor ondernemers en bedrijven actief. Als investeerder o.a. in Vonq.com, Qandidate.com en Fashiolista.com, een investering die Muller samen met Schröder en Skype-founder Niklas Zennström deed, werd beloond met de award “Beste start-up 2011”.

Michiel Muller schreef het boek “Ervaringen van een serial entrepreneur” dat door het publiek werd gekozen als beste ondernemersboek 2010/2011 en inmiddels zijn 6e editie kent. Hierin geeft hij aan de hand van zijn eigen ervaringen en cases zijn visie op ondernemerschap en vele tips. Tijdens de klantbelevingsconferentie zal hij zijn inzichten met u delen.

Daarnaast is Michiel lid van de Advisory Board van het Erasmus Centre of Entrepreneurship en het Amsterdam Centre for Entrepreneurship.